Översätta svenska språket
- LoneSoldier55
- Moron
Re: Översätta svenska språket
She's saying "ur're an faggot"
lone is almost right she saying "ur're an fucking faggot" when did u learn swed lone?
- LoneSoldier55
- Moron
Google Translate.
- LoneSoldier55
- Moron
Mitä vittua sinä vitun sanovat minusta , senkin narttu ? Otan tiedät Valmistuin alkuun minun luokanNavy Seals , ja olen ollut mukana lukuisissa salassa ratsioita Al - Qaidan , ja minulla on yli 300 todistajaa on tapettu . Olen koulutettu gorilla sodankäynti ja olenalkuun sniper koko Yhdysvaltain asevoimien . Olet minulle mitään , mutta vain yksi tavoite . Aion pyyhkiä sinutvittuun tarkastijollaista ei ole koskaan ennen nähty tällä maapallolla , merkitse minun vitun sanoja . Luulet voi saada pois sanomalla, että paskaa minulle internetissä? Mieti uudelleen , kusipää . Kun puhumme olen yhteyttä minun salainen verkosto vakoojia kaikkiallaYhdysvalloissa ja IP on jäljittää juuri nyt joten parempi valmistautuamyrsky, toukka . Myrsky tuhoaasäälittävä pikku juttu soitat elämääsi . Olet vitun kuollut , poika . En voi olla missä tahansa , milloin tahansa, ja voin tappaa sinut yli seitsemänsataa tavoin, ja se on vain paljain käsin . Minua ei ole ainoastaan laajasti koulutettu aseeton torjumiseksi, mutta minulla on pääsy koko arsenaaliYhdysvaltain merijalkaväki ja aion käyttää sitä koko laajuudessaan pyyhkiä kurja perse päältämantereella , senkin paskiainen . Jos vain olet voinut tietää mitä epäpyhä kosto pikku " fiksu " kommentti oli aikeissa tuoda alas teidän päällenne , ehkä olisi ollut vitun kielen. Mutta ei voinut , et , ja nyt maksathintaa , saatanan idiootti . Aion paskaa raivoa ympäri ja te hukkuu siihen. Olet vitun kuollut , poika .
- KennyKatsu
- hated the previously assigned rank
I didn't know you worked in a kebab restaurant in Finland. 10/10 for effort though.LoneSoldier55 wrote:Mitä vittua sinä vitun sanovat minusta , senkin narttu ? Otan tiedät Valmistuin alkuun minun luokanNavy Seals , ja olen ollut mukana lukuisissa salassa ratsioita Al - Qaidan , ja minulla on yli 300 todistajaa on tapettu . Olen koulutettu gorilla sodankäynti ja olenalkuun sniper koko Yhdysvaltain asevoimien . Olet minulle mitään , mutta vain yksi tavoite . Aion pyyhkiä sinutvittuun tarkastijollaista ei ole koskaan ennen nähty tällä maapallolla , merkitse minun vitun sanoja . Luulet voi saada pois sanomalla, että paskaa minulle internetissä? Mieti uudelleen , kusipää . Kun puhumme olen yhteyttä minun salainen verkosto vakoojia kaikkiallaYhdysvalloissa ja IP on jäljittää juuri nyt joten parempi valmistautuamyrsky, toukka . Myrsky tuhoaasäälittävä pikku juttu soitat elämääsi . Olet vitun kuollut , poika . En voi olla missä tahansa , milloin tahansa, ja voin tappaa sinut yli seitsemänsataa tavoin, ja se on vain paljain käsin . Minua ei ole ainoastaan laajasti koulutettu aseeton torjumiseksi, mutta minulla on pääsy koko arsenaaliYhdysvaltain merijalkaväki ja aion käyttää sitä koko laajuudessaan pyyhkiä kurja perse päältämantereella , senkin paskiainen . Jos vain olet voinut tietää mitä epäpyhä kosto pikku " fiksu " kommentti oli aikeissa tuoda alas teidän päällenne , ehkä olisi ollut vitun kielen. Mutta ei voinut , et , ja nyt maksathintaa , saatanan idiootti . Aion paskaa raivoa ympäri ja te hukkuu siihen. Olet vitun kuollut , poika .
- LoneSoldier55
- Moron
I just copy and pasted something in google translate.KennyKatsu wrote:I didn't know you worked in a kebab restaurant in Finland. 10/10 for effort though.LoneSoldier55 wrote:Mitä vittua sinä vitun sanovat minusta , senkin narttu ? Otan tiedät Valmistuin alkuun minun luokanNavy Seals , ja olen ollut mukana lukuisissa salassa ratsioita Al - Qaidan , ja minulla on yli 300 todistajaa on tapettu . Olen koulutettu gorilla sodankäynti ja olenalkuun sniper koko Yhdysvaltain asevoimien . Olet minulle mitään , mutta vain yksi tavoite . Aion pyyhkiä sinutvittuun tarkastijollaista ei ole koskaan ennen nähty tällä maapallolla , merkitse minun vitun sanoja . Luulet voi saada pois sanomalla, että paskaa minulle internetissä? Mieti uudelleen , kusipää . Kun puhumme olen yhteyttä minun salainen verkosto vakoojia kaikkiallaYhdysvalloissa ja IP on jäljittää juuri nyt joten parempi valmistautuamyrsky, toukka . Myrsky tuhoaasäälittävä pikku juttu soitat elämääsi . Olet vitun kuollut , poika . En voi olla missä tahansa , milloin tahansa, ja voin tappaa sinut yli seitsemänsataa tavoin, ja se on vain paljain käsin . Minua ei ole ainoastaan laajasti koulutettu aseeton torjumiseksi, mutta minulla on pääsy koko arsenaaliYhdysvaltain merijalkaväki ja aion käyttää sitä koko laajuudessaan pyyhkiä kurja perse päältämantereella , senkin paskiainen . Jos vain olet voinut tietää mitä epäpyhä kosto pikku " fiksu " kommentti oli aikeissa tuoda alas teidän päällenne , ehkä olisi ollut vitun kielen. Mutta ei voinut , et , ja nyt maksathintaa , saatanan idiootti . Aion paskaa raivoa ympäri ja te hukkuu siihen. Olet vitun kuollut , poika .
- KennyKatsu
- hated the previously assigned rank
Yeah I noticed